Charakteristika lekcí

 

Step body

Cvičení je zaměřeno na získání fyzické kondice a na intenzivní spalování podkožního tuku.

 

 P-class

Vytrvalostně silové aerobní cvičení zaměřené na formování svalstva celého těla, především problémových partií (hýždě, břicho, boky a stehna).

 

Bodystyling

Cvičení aerobního charakteru, které obsahuje jednoduché choreografie v první polovině cvičení a posilování zaměřené na tvarování všech svalových partií ve druhé části. Ke cvičení se mohou využívat také různé pomůcky, a to zejména ve druhé posilovací části. 

 

 Problém zones

Cvičení na zvýšení flexibility, síly a správného držení těla. Cvičí se na hudbu, která udává tempo cvičení. Tím dochází k rychlejšímu spalování a lepšímu tvarování těla.

 

Pilates

Pilates je metoda tělesného cvičení, která byla vyvinuta a propracována na začátku 20. století Josephem Pilatesem. Pilates nazval svou metodu kontrologie. Byl totiž přesvědčen, že je možné využít mysl k tomu, aby kontrolovala (a řídila) svaly. Cílem Pilatesovy metody je zlepšit kontrolu nad svým tělem, posílit jej a zlepšit jeho ohebnost.

  

Trampolíny

Dynamické poskoky, sprinty a balancování na výpletu trampolíny.

 

Bodyforming

Jedna z forem kruhového tréninku pro ženy

 

Total Body Workout

komplexní formování celé postavy – „spalovací“ trénink v kombinaci s posílením svalů celého těla s cvičebními pomůckami – činky, tyče, stepy, bosu apod.

 

Kruhový trénink

Kruhový trénink je tréninková metoda, která se skládá z vybraných cviků (může jich být až 15 v „kruhu“) zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci, po dobu předem určenou.

 

 

Joga

Jóga je naukou o těle, mysli, vědomí a duši. Znalost anatomie a fyziologie lidského těla využívá jóga v propracovaném systému tělesných cvičení a očistných technik, které pomáhají udržet tělo zdravé a v dobré kondici. Pomocí dechu učí jóga pracovat s jemnou energií – pránou.

 

Advanced joga

Pokročilé jógové techniky.

 

Ranní jóga 

Vhodné pro začátečníky, kteří se chtějí seznámit s power jógou. Tato pomalejší jóga Vám přinese energii a zklidní mysl. Uvolní a posílí svaly Vašeho těla a zároveň rozšíří pohyblivost velkých kloubů.

 
 

Power yoga

Dynamické cvičení, vycházející ze základů jógy, kombinující provádění jednotlivých poloh z "Pozdravu slunci" a jejich následných výdrží.

 

Jóga pro zdravá záda

Lekce vhodná pro začátečníky, kteří se chtějí seznámit s tím, co jim jóga může přinést v prevenci a terapii bolesti zad, ale i pro pokročilé, kteří se chtějí zaměřit na anatomicky správné provedení pozic tak, aby byly šetrné k jejich tělu. Tato lekce je vhodná pro všechny, kteří například ukončili rehabilitaci po úrazu či operaci páteře, trpí vysokým tlakem, cukrovkou, obezitou, chronickými bolestmi zad nebo migrénami.

 

Harmonizační cvičení Shiatsu

Je zaměřené na uvolnění a harmonizaci energetických drah našeho fyzického a mentálního těla. Harmonizační cvičení se skládá ze sestavy cviků, které nám pomohou vyrovnat tok naší životní energie v energetických drahách (meridiánech) a nastolí tak v těle pocit tělesné i duševní rovnováhy. Cvičení je fyzicky nenáročnou formou péče o svou kondici a zdraví. Naučí nás, jak protáhnout své ztuhlé tělo, ulevit bolestem zad a kloubů.